pühapäev, 26. oktoober 2008

BUDUAARI ONLINE-INTERVJUU LENNAGA

Lenna Kuurmaa vastas Buduaar.ee lugejate küsimustele...

Sul on alati ilus, puhas ja läikiv näonahk. Milliseid tooteid kasutad näonaha jaoks? Kuidas seda hooldad?

Kasutan igapäevaselt dr. Hauschka tooteid.

Mis juuksehooldustooteid sa kasutad?
Ma vahetan päris tihti juuksehooldusvahendeid. Hetkel kasutan firma HairSupport tooteid.

Lenna, mis tööd sa teeks, kui sa ei oskaks laulda?
Arvan et oleksin läinud näitlemist või kunsti õppima. Tegeleksin filmindusega näiteks või mingi muu loova alaga. Tegelikult meeldib mulle väga palju erinevaid tegevusi. Arvan, et oleksin rõõmus ka siis, kui saaksin kokk olla ja omada enda väikest restorani näiteks. Või teeksin käsitsi puust mööbliesemeid. Võimalusi on ju palju. Ei tea, mis oleks olnud, kui oleks... ja oleks.

Millal võib poest osta Lenna Kuurmaa sooloalbumi?
Kunagi tulevikus!

Kas sa mõtled täiesti näitlejaks hakata ja Hollywoodi kolida, või tegeled veel ka muusikaga?
Teen seda, mis mulle rahu olemisse toob. See on muusika, vahest ka näitlemine, mõnikord maalimine. Ma armastan laulda, see on tegevus, mida tehes end kõige rohkem "kodus" tunnen. Ma ei näe enda elu ilma muusikata ja nii ongi. Lihtsalt olen inimene, kes ei suuda ühe koha peal tammuda ja kui tekib selline tunne, otsin endale väljakutseid, mis mulle huvi ja põnevust pakuks.

Kuidas sulle meeldivad õpingud New Yorgis, mida uut oled teada saanud?
Olen esimese 3 nädalaga palju uusi teadmisi juurde saanud. Eelkõige tehakse tööd kaamera ees ja sellist õpet pole Eestis, vähemalt mitte veel hetkel, võimalik saada. Tehakse tööd tehnilise küljega, antakse igasuguseid erinevaid ülesandeid. Õppes hõlmatakse nii filmi, televisiooni, kui ka lava-näitlemist. Lisaks on veel reklaamitunnid. Õpingud on põnevad ja huvitavad.

Kas sind New Yorgis ka kuskil laulmas võib näha?
Üks esinemine on tõesti tulemas. Eesti Majas, novembri alguses.

Millal plaanid lapsi saada ja mehele minna? Kas see peab tulema siis, kui tuleb, või leiad sa, et iga asja jaoks on siiski mingi vanusepiir elus?
No eks inimese bioloogiline ehitus seab meile ikka mingisugused piirid. Aga üldiselt olen seda usku - inimvõimetel pole piire. Seda ütles kunagi mulle üks mu õpetaja. Ma arvan, et see tuleb siis, kui see tulema peab. Praegu pere luua ei plaani, aga loodan et tulevikus saab ka kõik see ilu mu elus olema.

Kas Vanilla Ninja saavutas oma tipp-taseme või plaanite veel kuhugi kaugemale ja kõrgemale selle bändiga jõuda?
Eks meil oli ikka mõte edasi liikuda sealt tasemelt, kuhu jõudsime. Aga paraku olid elul teised plaanid ja pidime hoopis tagasi tõmbuma, kogu selle juriidilise segaduse pärast. Nüüd on muidugi raske jätkata, sest me pole ju seal, kus olime paar aastat tagasi. Aga loodame siiski, et leiame uue plaadifirma ja produtsendid, kellega uus album välja anda. Kas viimane - ei tea.

Kas sul on kunagi laval olnud õnnepisaraid, kuna publik elab teile suurelt kaasa?
Ja! Üks kord on mul väga selgelt silme ees.

Kuidas sa hoiad enda keha vormis?
Liigun, möllan, söön peaaegu kõike, välja arvatud maksa, aga üritan mitte millegagi liialdada!

Mis on su lemmik riidekauplus?
Carlings.

Meigid sa ennast igapäev?
Ei. Oleneb päevast.

Kas elad oma bändikaaslasele Piret Järvisele tantsusaates kaasa?
Täiega! Olen netist kõiki tema tantse vaadanud ja hoian talle pöialt! Ta on väga tubli.

Kus sa New Yorgis täpselt elad? Lihtsalt oleks huvitav teada?
Queensis.

Millal kavatsete Ninjadega uue video ette võtta?
Sellele ei oska praegu vastust anda.

Kuidas muidu Ameerikas on? Inimesed, poed jne?
Mul pole kunagi probleeme sisse sulamisega olnud, aga tunnen siiski, kui erinevad inimesed on. Raske on tõeliselt jutule saada ja huvitavat vestlust läbi viia. Inimesed on pealiskaudsed, pinnapealsed. Eesti inimestes on sisu ja sügavust. Igatsen seda. Aga muidu on siin elu nagu elu igal pool.

Lenna, arendad sa mingit moodi oma lauluhäält? Kui jah, siis kuidas?
Praegu siin, New Yorgis olles, pole aega muudeks õpinguteks. Mis on kurb, sest siin on kindlasti häid õpetajaid ja huvitavaid kursuseid, mida tasuks vaadata, külastada. Paraku mu kool on väga intensiivne ja pikad päevad ei lasegi eriti midagi muud teha, avastada. Isegi turisti mängimiseks pole aega.

Millal on oodata ninjadelt uusi lugusid?
Varsti.

Mis on sinu ilusaladus või ilunipp?
Uni ja positiivne mõtlemine.

Mis värvi su juuksed loomulikult on?
Brünett