esmaspäev, 23. veebruar 2009

KROONIKA INTERVJUU LENNAGA

Ajakirja Kroonika intervjuu seksikaima naise tiitliga pärjatud Lenna Kuurmaaga:

Mis on su seksikuse saladus?
See tuleneb iseenesest. Ma arvan, et see on midagi sellist, mis on kaasa antud.

Mida sa sööd, et nii seksikas oled?
Söön kõike peale maksa.

Milline on kõige arulagedam kompliment, mis sulle on tehtud?
Las ma mõtlen... Mulle öeldi just midagi arulagedat. Aa... üks võõras inimene kutsus mind enda juurde elama. Tuli tänaval juurde ja ütles, et hakkame koos elama. See oli mingi fänn või austaja, ma arvan.

Aga kõige armsam, mis siiani meeles mõlgub?
Kui mu enda kallim midagi ilusat ütleb, siis läheb alati südamesse. Aga kõige rohkem nalja on mul endal ja temal olnud sellega, et ta aeg-ajalt tervitab mind niimoodi, et - tere, minu tulevaste laste ema!

Mitu komplimenti keskeltläbi päevas saad?
Kallimalt saan vähemalt ühe komplimendi päevas.

Millele oma välimuse juures kõige suuremat rõhku paned?
Ma arvan, et ei olegi sellist ühte valdkonda, et kas juuksed või riided. Püüan lihtsalt alati viks ja viisakas välja näha. Ma ei pööra argipäeval sellele, et mul oleksid ilusad riided ja täismeik, erilist tähelepanu.

Kui kaua sul iluprotseduuridele aega kulub?
Väga vähe. Koos duši all käimisega kuskil pool tundi. Kui on selline pidulikum üritus, nagu tänane seksikate valimine, siis läheb ikka tund, aga vahel võib ka rohkem minna.

Kas sa vaatad tänaval kõndides kaupluse vaateakendelt oma peegeldust?
Eks vahel ikka vaatan. (Naerab.) Kes ei vaataks.

Kui suurt rolli mängib seksikus su igapäevaelus?
Kindlasti ma ei lähtu sellest, et olla seksikas. Mul on oma stiil. Olen selline, nagu ma olen ja argipäeval ma kohe kindlasti ei mõtle, kas ma näen piisavalt seksikas välja või mitte.

Kes on maailma ja kes Eesti seksikaim mees?
Mulle õudselt meeldib juba pikemat aega näitleja Josh Hartnett. Eesti meestest on seksikaim mu enda kallim.

Mis teeb mehe su jaoks tõeliselt seksikaks?
Tal peab kõik tasakaalus olema - välimus, iseloom ja enesekindlus. Tedretäpid on ka seksikad.

Kuidas hindad Kristjan Kasearu seksikust kümnepallisüsteemis?
Kaheksa.

Mis on tema juures kõige seksikam?
Tal on ilus särav valge naeratus ja tedretäpid meeldivad mulle ka.

Mis tundega võtsid juba teist korda vastu Eesti seksikaima naise tiitli?
See oli ikka väga, väga suur üllatus. Kuna ma olen juba üks kord aasta seksikaimaks valitud, siis ma ei osanudki seda oodata. Väga hea meel on. See näitab, et mul on toetajaid, keda ma sooviksingi tänada ja ma... No ma olen ikka suhteliselt sõnatu.