laupäev, 7. märts 2009

SPORTLIK LENNA: "OLULINE POLE VÄLJANÄGEMINE, VAID TULEMUS!"

Juba teist korda Kroonika seksikaimaks naiseks valitud laulja Lenna Kuurmaa loobib seni palli - kooli ajal oli ta korvpallis väga kõva käpp!

"Olin mõnel aastal meie kooli korvpallikoondises ja kuigi olen lühikest kasvu, siis korvi tabasin hästi," räägib Lenna Tervis Plussis. "Alati, kui ma palli viskasin, tõusis mul parem jalg tagant üles. Seda naeravad mu sõbrad siiani, kui suvel vahel palli loobime. Aga seda ma pahaks ei pane, pigem naeran koos teistega. Oluline pole väljanägemine, vaid tulemus!"

Tallinna saksa gümnaasiumis õppinud Lenna säras sportlike tulemuste poolest. Kooli ajal jõudis ta võistelda jalgpallis, korvpallis, rahvastepallis, ujumises, jooksmises, korra orienteerumises ja isegi triatlonil.