teisipäev, 23. juuni 2009

KATRIN SISKA ÕDE LÕPETAS KESKKOOLI

"Mul olid kõik viied-neljad, olen täitsa rahul," rääkis oma lõputunnistusest eile 21. keskkooli lõpetanud Katrin Siska õde Triin-Ketlin Õhtulehele.

"Kõik sai tehtud!," ütles Triin-Ketlin Siska. "See on täiesti uskumatu: kõigil läksid eksamid sel aastal väga hästi, keegi ei kukkunud läbi ka."

Triin-Ketlin ise valis kirjandi teemaks "Valgus ja varjud inimhinges". "Meie koolis olid kirjandi tulemused väga head - sain ise ka üle 90 punkti," tunnistab piiga, et see oli talle üllatus. "Natukene, sest tegelikult ei ole ma kirjutaja tüüpi inimene."

Ka tunnistus tuli Triin-Ketlinil igati korralik. "Mul olid kõik viied-neljad, olen täitsa rahul. Isegi kolmesid ei olnud."

Lisaks õele Katrin Siskale oli tüdrukul 21. keskkooli ees teisigi õnnitlejaid. "Õde, vanemad, perekonnatuttavad ja paar sõpra-sõbrannat," loetleb Triin-Ketlin. Pärast aktust ootas lõpetajaid ees pidulik bankett õpetajatega ning õhtune kogunemine. "Kus kõik saavad üksteisele viimased sõnad öelda ja rõõmsalt laiali minna."

Mida Triin-Ketlin edasi õppima läheb, ta veel ei tea ja seetõttu ennustada ei taha. "Mul on variante, aga ma ei oska mitte midagi kindlalt öelda," sõnab ta ning ütleb, et sisseastumiskatsed teeb ta nii Tallinna ülikooli kui ka Tallinna tehnikaülikooli. "Proovin mõlemat ja vaatan... Mulle mõlemad koolid väga meeldivad."