esmaspäev, 22. juuni 2009

MIDA OSTIS PIRET GLÄMMILAADALT?

Õhtuleht kirjutab Cosmo Glämmilaadast - kes mida müüs ja mida ostis. Artiklis on lõik Piret Järvisest:

"Piret Järvise rõivalett oli küll üsna väike, ent sellelt võis siiski leida dressipluuse, toppe, kotte, kingi ja vöösid. "Mul on siin lahedaid asju, aga need pole päris minu stiil ja ma ei kanna neid enam. Enamikku neist asjadest polegi ma üldse kandnud või olen vaid mõne korra. Ma loodan, et tuleb keegi, kes tunneb nende kandmisest rohkem rõõmu, siis on asjad vähemalt õigetes kätes," arutles piiga. Mõne müügil olevatest asjadest on Järvis enda sõnul niisama kusagilt saanud, teised hetkeemotsiooni ajel ise ostnud ja siis kodus vaadanud, et ei ole ikka selline asi, mida selga tahaks panna. Müügil on kõik suhteliselt odavalt. "Need saapad mulle näiteks meeldivad, aga mul on jalanumber lihtsalt väiksemaks jäänud ja saapad on nüüd suured. Ebamugav on nendega käia – tunnen ennast nagu narr, saabastel on pikad ninad ees," põhjendas ta kauboisaabaste müüki. Nende eest küsis ta vaid 200 krooni. Samuti uhkustas ta enda ostuga – ninjatar [on alles hüüdnimi!:D - VNP] ostis 250 krooni eest tuttuue Ivo Nikkolo pluusi, mis kaupluses maksab 1500 krooni. "Olen väga rahul," kiitis Järvis."