neljapäev, 28. jaanuar 2010

KUULA DISKO 4000 LUGU "EI USU"!

Lõpuks ometi on võimalik kuulata Disko 4000 verivärsket lugu "Ei usu", mis osaleb konkursi "Eesti Laul 2010" finaalis.

Lustaka laulu viisi autoriteks on Piret Järvis, Paul Oja ja Sander Loite ning sõnad on kirjutanud Paul Oja ja Kallervo Karu.

Praeguseks on Internetist võimalik kuulda kuut "Eesti Laul 2010" finaallugu. Avaldamist ootavad veel: Lenna Kuurmaa "Rapunzel", 3 Pead "Poolel teel", Marten Kuningas "Oota mind veel", Tiiu Kiik "The One And Only - Love".

Kuula laulu "Ei usu" Disko 4000 MySpace'i lehelt!

Sõnad:

Uuu-uu-uuu
Aaa-aa-aa-a-aa
Uuu-uu-uuu
Sinuga

Ma ei usu, et mees on number paberil,
ma ei usu, et elul on lihtsat valemit.
Ma ei usu, et õnn tuleb lihtsa vaevaga,
ma ei usu, et põrgu on seotud taevaga.

Mina sinuga ja sina minuga,
koos vallutada võime maailma.
Alles siis leiame aega,
siis kui miski muu ei vaeva.

Ma ei usu, et tõde võiks leida lambiga,
ma ei usu, et rahu võiks luua tankiga.
Ma ei usu, et õnn tuleb lihtsa vaevaga,
ma ei usu, et põrgu on seotud taevaga.

Mina sinuga ja sina minuga,
koos vallutada võime maailma.
Alles siis leiame aega,
siis kui miski muu ei vaeva.

Mina sinuga ja sina minuga,
koos vallutada võime maailma.
Alles siis leiame aega,
siis kui miski muu ei vaeva.

[Vahemäng]

Mina sinuga ja sina minuga,
koos vallutada võime maailma.
Alles siis leiame aega,
siis kui miski muu ei vaeva.

Mina sinuga ja sina minuga,
koos vallutada võime maailma.
Alles siis leiame aega,
siis kui miski muu ei vaeva.