neljapäev, 28. jaanuar 2010

STIG RÄSTA: MUUSIKATEGEMISEGA ELAB EESTIS ÄRA

Viimasel ajal on mitmed Eesti muusikud hakanud kurtma selle üle, et ainult muusikaga ei ela ära ning muusika kõrvalt peab ka muud tööd tegema. Kuidas on lood Stig Rästaga, kes tegutseb Trafficus ja Vanilla Ninjas?

"Mina ei tunne seda, et muusikategemisega Eestis ära elada ei saa. Kui ma peaksin ennast ainult pillimängimisega elatama, siis oleks ilmselt palju raskem," lausub mees Buduaarile. Miks valis Stig oma põhitööks just muusikategemise, ei oska ta öelda. "Eks mulle lihtsalt väga meeldib sellega tegeleda," lausub ta.

Stig ei ole enda karjääri jooksul pidanud muule tööle mõtlema - kogu tema töö ongi just muusikaga seotud! Mis aga juhtub siis, kui muusikukarjääriga lõpp on? "Juhul, kui ma peaks kunagi muusikategemise lõpetama, mida ilmselt ei juhtu, avan ma väikese baari või restorani."