teisipäev, 13. aprill 2010

LENNALE ILMUS UUS KORTERIKAASLANE UNENÄOS

Lenna Kuurmaa räägib Kroonika Kodu-eris oma lemmikloomadest, kahest kassist.

Lenna võttis kiisud pool aastat tagasi vajupaigast. Õde-venda. Kassiomanikuks juhatas Lenna jaoks tähenduslike unenägude seeria, kus talle ilmutas end oranž kass: "Mitu ööd järjest. Mõtlesin, et mis asi see on, et kogu aeg oranž kass käib. Hullumeelne! Mõtlesin, et mis siis ikka, äkki võtan oranži kassi!" Lenna läks seepeale uudistama Tallinna Loomade varjupaika, viis koertele kuivtoitu, jalutas ja vaatas seal ringi. Ta on alati pidanud end rohkem koerainimeseks, võttis aga lõpuks nõuks ikka ka kasside juurest läbi astuda - et vaatab niisama, ehkki pole kunagi kiisut võtta tahtnud.

"Tänu sellele unenäole läksin sinna kassiruumi. Kõik oli täis volaskeid ja pakse kasse, kes isegi kulmu ei kergitanud. Lamasklesid, magasid ja nurrusid seal. Keegi ei tulnud isegi minu juurde ega pööranud mulle tähelepanu. Hakkasin juba ära minema, ja siis äkki üks kass tuleb, hõõrub mul vastu jalga - vaatan, ainuke oranž kass!"

Lenna arvas aga toredamaks võtta koju kassitita, et näha selle sirgumist. Ta rääkis oma soovist sõbrannale, kes töötab varjupaiga loomadega üle Eesti. Lenna sai vastuseks suure valiku kiisupoegade pilte - ning leidiski kahekuuse oranži armsakese. Kui turvakodusse helistas, öeldi, et see kiisu tuleb ainult koos vennaga!

"Ütlesin: olgu, võtan kaks! Nad leiti koos kuskilt mahajäänud raudteejaamast hüljatuna. Nad on lihtsalt niimoodi üles kasvanud, et on kogu aeg koos ja teevad kõike koos. Mõtlesin, et mis siis ikka, mul on ruumi!"

Oma uute lemmikute kohta pajatab lauljatar: "Tüdruk on iseseisvam, ei ole nii memmekas kui poiss. Tema tahab palju sülle ja nässerdamist. Mulle see õudselt meeldib! Mäletan lapsepõlvest, meil oli must kass, kellele üldse ei meeldinud süles olla. Täielik kraakleja! Sellest jäi mulle mulje, et kassidega ei saa mitte midagi toredat ette võtta."

"Minu kassid tahavad tohutult voodis olla. Mõnikord, kui olen nii väsinud, et ei taha, et keegi mind öösel sõtkumisega üles ajaks, panen magamistoa ukse kinni. Siis nad põõnavad elutoas diivanil," räägib Lenna.

Täpsemalt saad lugeda Kroonika Kodu-erist!