neljapäev, 15. aprill 2010

SILMALASER KUTSUB INIMESI PIRETI ABIGA KLIENDIPÄEVALE

21. aprillil toimub Silmalaseris kliendipäev, mille reklaamist vaatab meile vastu Piret Järvis.

Piret käis ise silmaoperatsioonil kolm aastat tagasi ning mainis toona Vanilla Ninja Portaalile, et oma esimesed prillid sai ta umbes kuuendas klassis. Hiljem eelistas ta kanda läätsesid.

Silmalaseri kodulehel kirjutab Piret: "Ma siiani mäletan seda esimest hetke, kui vaatasin operatsioonisaali suurt seierkella – esimest korda nägin neid suuri numbreid selgelt kui vesi. Ma olin tõesti rõõmus! Alustada oma päeva ilma ebamugava läätsede silma panemise rutiinita ning näha kõiki asju oma enda silmadega, selle nimel tasub seda operatsiooni teha. Silmalaseris meeldis mulle sõbralik suhtlus ja väga täpsed juhised arstide poolt. Kordagi ei tekkinud hetke, kus oleksin olnud segaduses või tekkinud hirm. Operatsioon ise oli tõesti valutu ja kiire, nagu mulle ka lubati."