reede, 18. veebruar 2011

LENNA VÄRSKED MULJED PÄRAST EMA GALAT

Peale Eesti Muusikaauhindade gala lõppu kiirustas nelja auhinna omanik Lenna TV3 saatesse "Kolmeraudne", kus Mihkel Raud andis talle kell 23:23 üle Aasta naisartisti auhinna.

Nimelt pidi Raud auhinna lauljatarile andma juba Nokia Kontserdimajas, kuna ta aga valmistus samal ajal otsesaateks, tegi ta gala jaoks ainult videotervituse ja Lenna sai auhinna kätte alles "Kolmeraudses".

Elevil Lenna tõdes, et tal läks galal superhästi ja ta poleks nelja auhinda oodanud: "Mul on väga hea meel. Ma ei ole kunagi kandideerinud, ma ei ole kunagi midagi võitnud. Mul on selline tunne, et nüüd see kõik alles algab! Pikk töö on veel ees."

Küsimusele, kui palju ta end uue muusikaga kursis hoiab, vastas Lenna, et küllaltki palju, eriti praegu "Eesti Laulu" juhtides. Uusi konkurente muusikavallas ta ei karda ja soovitas Mihkel Raual kuulata "Eesti Laulu" teises poolfinaalis esinevat Shirubi Ikazuchit, kes olevat üks "väga tore naisduo".

Kuna debüütalbum osutus väga edukaks, küsis Raud, kas Lennal teise plaadi "sündroomi" ehk hirmu ka on - et see võib ebaõnnestuda. Kuurmaa lausus, et ta pole väga palju sellele veel mõelnud, kuid arvab, et ka teise plaadi puhul ei tasu kiirustada ja tuleb võtta aega nii nagu esimesegagi.

Mihkel Raud päris ka seostest Vanilla Ninja ja praeguse soolokarjääri vahel. "See kõik mida ma praegu teen ja mis minuga toimub - ma hindan seda palju kõrgemalt kui seda, mida me tookord Ninjadega tegime," rääkis Lenna. "See oli ka väga oluline, aga see ei olnud nii oma. See oli ikkagi esiteks bänd, pluss meie selja taga oli meeletu team, kes tegelikult valdavalt kõik otsused ise tegi. See mida ma praegu teen, seda ma julgen nimetada küll enda asjaks. Kuigi esimene plaat on kohe kindlasti tänu Vaiko Eplikule. Aga see on minu plaat ka ja see sound, mida me koos otsisime - olen väga õnnelik selle üle, kuhu me oleme jõudnud. Selle üle ma tunnen palju rohkem rõõmu ja ma tunnen, et ma olen ikkagi sammu kõrgemale läinud, mitte allapoole Vanilla Ninjast."

Lenna teine sooloplaat on hetkel esimeses faasis töös - ehk siis ta kirjutab praegu lugusid. Selle aasta põhieesmärgiks ongi ise rohkem laule kirjutada.