esmaspäev, 16. jaanuar 2012

VIDEO: LENNA EUROLAUL "MINA JÄÄN"

Täna, 16. jaanuaril avalikustati muusikavideo Lenna laulule "Mina jään", mis asub 25. veebruaril võistlema konkursi "Eesti Laul 2012" teises poolfinaalis:


Lenna kommentaar Vanilla Ninja Portaalile: "Filmisime reede hommikul (13. jaanuaril - VNP). Tabasalu kandis väikeses rannasopikeses. Paar päeva varem kui käisin locationit otsimas oli ilm rahulik ja meri peegelsile. Otsustasime kõigega leppida mis tuleb ja vastavalt selle loo emotsiooni edastada ja video meeleolu kujundada... Ilm tegi koostööd ja tuli korralik tuisk ja torm."

Mihkel Raud kirjutas Facebookis järgmist: "Teksti kirjutas Lenna Kuurmaa, mina kirjutasin muusika. Lindistasime Stockholmis produtsent Jerker Eklundi ja miksija Alar Suurna abiga. Video lavastas Soome tuntumaid filmirezhissööre Aku Louhimies. Loodan väga, et meeldib!"

Paar päeva tagasi selgitas Raud Õhtulehele, miks laul välismaal linti võeti: "Rootsis sellepärast, et see tundus hea ajend töötada taas kord koos sellise mehega nagu Alar Suurna, kes on Rootsis elav eestlasest staarmiksija. Teinud muu hulgas näiteks ansambli Roxette plaate. Temaga tegime viimati koostööd 1994 või 1995, kui Mr Lawrence salvestas laulu nimega "Annabel". Saatsime Lennaga oma kahasse kirjutatud loo demo "Eesti Laulu" konkursile ja kui see 20 hulka pääses, oli mul selge, et see võiks olla põhjus taas Rootsi sõita Alari käest veidi teistsugust nõu saama.

Alar soovitas meile Jerker Eklundi nimelise produtsendi, kellega me kaks tihedat päeva stuudios tööd tegime. Rootsis käisime salvestamas, kuna ma tahtsin seal üle aastate midagi uuesti teha. Ma ei väida, et Eestis tehtav saund on kehvem, sealne on lihtsalt veidi teistsugune."