neljapäev, 26. jaanuar 2012

VIDEO: LENNA INTERVJUU ETV-LE

26. jaanuari õhtul oli ETV-s eetris otsesaade "Kahekõne", mille üheks külaliseks oli Lenna Kuurmaa.

Saatejuht Priit Kuusk ütles Lennale, et ta oli väga üllatunud kuuldes, et Vanilla Ninja 10. aastapäeva kontsert jääb ära. Lenna selgitas: "Sellest on möödas kümme aastat kui me hakkasime seda bändi tegema, aga bändi aktiivse tegevuse lõpetamisest on möödas ainult viis aastat. Praegu on kõik [bändi liikmed] oma tegemistes laineharjal. Kõik toimetavad, kõigil on palju tööd ja huvi oma asja ajada. Tundus, et me ei jõua kontsentreeruda sellele, et teha seda [taasühinemist] väga hästi. Praegu. Sel suvel siis, mis tulemas on. Nii et me mõtlesime, et äkki on veel vägevam seda teha näiteks siis, kui Vanilla Ninja saab 20-aastaseks."

Oma praegusest muusikakarjäärist rääkides ütles Lenna: "Ma ei tahagi, et mind määratletaks sooloartistina. Praegu võib-olla ongi hea inimestele seda sõnumit viia, et Lenna on ikkagi bänd, väga hästi toimiv bänd, millel on peale minu veel neli liiget. Selles rollis kus ma praegu olen, ma olen väga tänulik Vaiko Eplikule näiteks, kes nii vingelt minu esimese plaadi valmis meisterdas. Meie koostöös küll, aga siiski. Ma olen nüüd poolteist aastat seda bändi teinud ja liikmed on vahetunud. Praegu julgen öelda küll, käsi südamel, et ma olen niiöelda koju jõudnud. See tiim, kes mu ümber on, on need, kellega mul on kõige parem, keda ma usaldan ja kes mõistavad seda, mida ma tahan teha."

Lenna unistuseks on oma ansambliga ka väljaspool Eestit esineda ja kanda kinnitada. "Võib-olla selle aasta lootused-ootused ja energia töö tegemisel läheb ka paljuski sinna, et püüda oma vanu Saksamaa kontakte natukene taastada. On ka plaanis mõned kontserdid välismaal," lausus Kuurmaa.

Uue plaadi ilmumise kohta ütles ta, et see ilmub kindlasti sellel aastal, tõenäoliselt sügisel.

Muuseas teatas lauljatar, et salvestas veebruaris Soomes esilinastuva filmi "Vuosaari" (kus ta mängib eestlannast tudengit, kes on läinud Soome tööle ja ülikooli) jaoks laulu, millele filmitakse peagi ka muusikavideo. Lugu tuleb esitusele sel pühapäeval, 29. jaanuaril Soome filmiauhindade Jussi pidulikul galal Helsingis.

Küsimusele, miks ta taas "Eesti Laulu" konkursist osa võtab, vastas Lenna, et ta sooviks Eurovisioonil Eestit esindada. "Ma olen korra Eurovisioonil käinud, ma tean mis seal toimub - üks väga suur teleshow, suur trill-trall ja tsirkus, aga samas on see väga kihvt ja lõbus kogemus, nii et miks mitte sinna minna. Ja kuna ma siiamaani pole saanud Eesti eest minna, siis ma ikka tahaks proovida."


Vaata intervjuud:


Lenna Kuurmaa's interview @ Kahekõne by bigproblem11