pühapäev, 26. veebruar 2012

VAATA LENNA ESINEMIST PRESIDENDIBALLIL

24. veebruaril toimus Tartus Vanemuise teatri- ja kontserdimajas Eesti Vabariigi 94. sünnipäeva tähistamine, kus riigihümni esitas Lenna Kuurmaa.

Hümni esitust kuuleb ja näeb siit (algus 17 min. 53 sek.).


"Eesti Laulu" teise poolfinaali eel oli Lennal närvipinge väiksem kui ööl enne esinemist Tartus: "Mul oli juba üks magamata öö, nii et ma eile (24. veebruaril - VNP) peale presidendiballi lihtsalt kukkusin voodisse," ütles ta Õhtulehele. "Magasin nii kaua kui sain, aga ma pidin varakult Tartust startima, nii et väga pikka und ei olnud. Hea meelega läheks täna (25. veeb.) ka kiiresti puhkama veel ja püüaks end järgmiseks nädalaks ilusti valmis seada."

Kui kindel oli lauljatar aga oma edasisaamises "Eesti Laulu" finaali?

"Mitte milleski ei saa kindel olla kunagi, eriti selliste lauluvõistluste puhul- ei lõpp-Eurovisioonil kui siin "Eesti Laulu" konkursil," rääkis Kuurmaa Õhtulehele. "Neid ennustusi on tehtud alati ja seda on näidanud ajalugu, et need ei pruugi absoluutselt paika pidada, nii et ma arvan, et kunagi ei tasu liiga kindel olla."

"Üldiselt ma üritan mitte neid lugusid lugeda või neid jutte kuulata, sest et minuga on selline asi kord juba juhtunud paar aastat tagasi (2010. aasta "Eesti Laulu" finaalis mil lugu "Rapunzel" favoriidiks peeti - VNP) ja ma üritan sellest õppida. Ehk siis jällegi: mitte midagi kindlat ei ole kuni täiesti lõpuni välja. Ma üritan mitte tunnetada mingit pinget."

Finaali esinemisjärjekorral Lenna jaoks tähtsust ei ole, sest tema sõnul on olulised laul ja selle esitus.

Finaalkontserdil hoiab ta konkurentidest pöialt Tenfold Rabbitile. "Tenfold Rabbiti näol on tegu on väga eriliste artistidega, kelle kohta on öelda üksnes häid sõnu," ütles Lenna portaalile Publik.


Pildid artiklis: ETV ja Delfi