laupäev, 25. veebruar 2012

FOTOD: LENNA PRESIDENDI VASTUVÕTUL

Lenna Kuurmaa oli ka tänavu kutsutud presidendi vastuvõtule, kuhu ta sel aastal saabus kaaslaseta.

"Kuna mul hetkel ei ole kindlat elukaaslast, siis ma mõtlesin, et ma ei taha tulla mingit nalja tegema," selgitas ta Õhtulehele.

Lenna avas eilse vabariigi aastapäeva piduliku kontserdi lauldes riigihümni. Tema sõnul ei lasknud närvipinge teda terve eelmise öö jooksul kordagi silma kinni panna.

"Ma pole kunagi varem midagi sellist tundnud," võttis ta kokku oma esinemise sisekaamose. "Sel hetkel kui ma hakkasin laulma, tõstis härra president pea, vaatas mulle silma sisse ja laulis kaasa."

Hinge võttis hetk küll härdaks, kuid Lenna suutis siiski professionaaliks jääda: "Sa pead lõpuni välja kandma. Sa ei saa mõelda, et hakkan nutma või mingeid muid emotsioone välja näitama."

Portaalile Publik ütles lauljatar, et kuna eemisel aastal oli tema kleit presidendi vastuvõtul konkreetse ja tugeva lõikega, eelistas ta sel korral hoopis vastupidist.

Kleit valmis (nagu eelmiselgi aastal) koostöös moekunstnik Pille Küngasega. Lenna ütleb, et jäi tulemusega rahule.

Soengu tegi lauljatarile tippjuuksur Katrin Pilk ja meigi Mammu.


Fotod: Rauno Volmar (Delfi) ning Õhtuleht