laupäev, 21. juuli 2012

RETROSUVI: VNP 2005. AASTA INTERVJUU TIIU KIVILAANEGA

2005. aasta aprillis avaldas Ninjaportaal intervjuu Triinu ema Tiiu Kivilaanega. Meenutagem :)


Kelleks soovis Triinu lapsena saada ning mida teie arvasite, kes temast saab?

Niipalju kui ma mäletan, on Triinu tahtnud kogu aeg lauljaks saada. Muusikaga on ta lapsest saadik seotud olnud, sest tegelen ise väga palju muusikaga ja olen ka lapsed kaasa haaranud. Vahel võtsin isegi Triinu oma esinemistele kaasa ja sai ka mõni duett koos esitatud.

Milline oli teie reaktsioon kui kuulsite, et teie tütar on valitud Vanilla Ninjasse?

Minu jaoks oli see uskumatu. Esmalt läbilöök missivalimistel ja siis kohe selline kõrgelennuline pakkumine. See otsus ei tulnud üldsegi kergelt ja me arutasime päris pikalt, enne kui "jah" sõna ütlesime. Meie jaoks tegi asja natukenegi lihtsamaks asjaolu, et Triinu on kogu aeg väga iseseisev olnud ja seetõttu ei pidanud ka kartma, et ta seal kaugel hakkama ei saaks. Olin ise sama vana kui bändiga alustasin.

Kas külastasite ka ninjade 2004. aasta juunis toimunud Tallinna kontserti või olete näinud selle DVD-d? Mis mulje see teile jättis?

Kontserti Tallinnas ei külastanud, küll aga olin juba siis rõõmus selle üle, et eesti tüdrukutel välismaal nii hästi läheb. DVD-d olen näinud ja esmakordselt seda vaadates olin üllatunud, kui palju häid lugusid neil on, millest ma polnud varem kuulnudki.

Milline on teie lemmiklaul Vanilla Ninjalt?

Raske on mingit lemmikut välja tuua. Mulle meeldib väga Traces Of Sadness plaadi unplugged versioon ja minu arvates on ka eurovisiooni lugu päris hea.

Kas olete juba nende värskeimat albumit "Blue Tattoo" kuulnud? Kuidas kommenteeriksite?

Kahjuks ei ole kuulnud veel nende uut albumit.

Triinu viibib Eestis väga harva. Mida ta siin olles tavaliselt teeb?

Triinu jaoks on väga olulised tema sõbrad ja suure osa ajast ta koos nendega veedabki. Samas meeldib talle ka segamatult kodus oma pere keskel olla, mis on ka arusaadav.

Kas olete külastanud Triinu ja teiste ninjade kodu Saksamaal?

Oli plaanis küll neile külla sõita, aga hetkel pole see võimalik, sest tüdrukud on väga hõivatud. Võib-olla kunagi hiljem, sest tahaks ju ikkagi näha, kus mu laps elab.